دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
اما اگر علت اصلی زخم معده را حل و از بین نبرید این بیماری ادامه خواهد داشت . اگر چه نظریه ای که استرس به تنهایی باعث بروز زخم های معده میشود کامل نیست ، اما استرس هنوز هم در به وجود آمدن زخم معده نقش مهمی دارد و این بیماری تا حد زیادی روانی محسوب میشود . به همین علت است که افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب از نوعی بیماری گوارشی شکایت دارند . استرس سیستم ایمنی بدن را تضعیف میکند و باعث می شود که باکتریها یا میکروب های مختلفی که در تماس با سیستم ایمنی هستند به راحتی و بدون مقاومت سیستم ایمنی بتوانند وارد بدن شده و ایجاد بیماری نمایند . سبک زندگی نادرست باعث به وجود آمدن التهاب می شود که این امر به شدت باعث کاهش توان سیستم ایمنی بدن انسان میشود . این کاهش توان سیستم ایمنی ، بر روی سیستم گوارشی نیز تاثیر میگذارد و باعث آلودگی سیستم گوارشی به باکتری هلیکو باکتر پیلوری می شود . تحقیقات نشان میدهد که امروزه حدود 30 تا 40 درصد از افرادی که در ایالات متحده آمریکا که از زخم معده رنج میبرند ، سیستم گوارشی آنها به باکتری H. pylori آلوده است .

برنامه ورزشی منظم داشته باشید. در رژیم غذایی از غذاهایی دریایی استفاده کنید. به سراغ روغنهای اشباع نشده مانند روغن کنجد و زیتون بروید. حواستان به مصرف چربیهای ترانس باشد. یعنی باید فکری به حال مصرف غذاهای خوشمزه فست فودی و سرخ شده کنید. سخت است اما استرس را کنترل کنید. بهتر است با مصرف سبزیجات میانه خوبی داشته باشید. آزمایش تری گلیسیرید Triglycerides: هدف از انجام آزمایش TG بررسی ریسک بروز بیماری قلبی و عروقی است. همچنین ممکن است پزشک جهت پایش روند درمانی آن را تجویز کند که در این صورت میتوانید از خدمات پزشک متخصص در منزل هومکا بهره ببرید. آزمایش کلسترول cholesterol: این تست نیز با هدف بررسی ریسک بیماری قلبی و عروقی و پایش روند درمانی تجویز میشود. آزمایش HDL یا چربی خون خوب: این آزمایش نیز اهداف دو آزمایش قبلی را دنبال میکند. آزمایش VLDL: این آزمایش مربوط به اندازهگیری چربی کل خون است. وقتی پزشک آزمایشی را تجویز می کند، اولین سوالی که میپرسیم این است: کدام آزمایشگاه برویم؟ هومکا به شما میگوید به آزمایشگاه نروید و آزمایش ندهید! مهم نیست شما در کجای استان تهران، کرج یا شهر مشهد سکونت داشته باشید. وقتی با هومکا تماس میگیرید، ما معتبرترین آزمایشگاهها را به خانه شما میآوریم. در خانه بمانید و از خدمات آزمایش در منزل هومکا بهرهمند شوید. همچنین در صورت داشتن نتیجه آزمایش و نیاز به تفسیر آن، نیازی به مراجعه به مطب پزشک نیست! میتوانید از خدمات تفسیر آزمایش خون توسط پزشکان هومکا به صورت آنلاین بهرهمند شوید.

هرچه HDL بیشتر باشد، با تاثیرگذاری بیشتر، VLDL را از خون خارج می کند. به گفته AHA، افراد باید در صورت امکان حداقل 150 دقیقه ورزش هوازی با شدت متوسط (مانند پیاده روی سریع، شنا یا دوچرخه سواری) به صورت هفتگی انجام دهند. سیگار کشیدن سطح کلسترول خوب خون را کاهش می دهد. همچنین احتمال ابتلا به فشار خون یا دیابت را افزایش داده که هر دو منجر به حمله قلبی و سکته مغزی می شوند. طبق اعلام AHA، در صورتی که افراد دچار اضافه وزن یا چاقی باشند، احتمالا دچار کلسترول LDL بالا و کلسترول HDL پایین خواهند بود. با این حال آنها متذکر می شوند که از دست دادن فقط 5 تا 10% از وزن بدن یک فرد دارای اضافه وزن یا چاقی، سطح کلسترول خوب را بهبود می بخشد. همچنین حفظ یا رسیدن به وزن مناسب خطر بروز سایر بیماری ها مانند دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۰:۴۴ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب