دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
همچنین سیب زمینی با داشتن نشاسته و فیبر فراوان میتواند عملکرد گوارش را بهبود ببخشد و بازدهی آن را بالا ببرد. آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی نیز با خنثی کردن رادیکالهای آزاد به پاکسازی معده از رادیکالهای آزاد پرداخته و در تسریع بهبود زخم معده نقش دارد. سیب زمینی به مقدار زیادی نمکهای قلیایی دارد که باعث کاهش التهاب میشوند و بافتهایی که به واسطه اسیدها تحریک شدهاند را بهبود میبخشد. علاوه بر این نمکهای قلیایی میتوانند باعث کاهش سوزش در قسمت شکم و متوقف شدن بازگشت اسید و تورم شوند. ویتامین A موجود در سیب زمینی شیرین آن را به مواد غذایی مفید برای درمان زخم معده تبدیل کرده است. با توجه به تحقیقات انجام شده این ویتامین که در سیب زمینی شیرین به فراوانی یافت میشود از بروز زخم معده جلوگیری کرده و در صورت ابتلا باعث کاهش آن میشود. از جمله منابع غنی از ویتامین A و مفید برای درمان زخم معده اسفناج، هویج و طالبی است.

هنگام بیدار شدن از خواب،ازمواد غذایی خشک (بیسکویت -نان خشک شده- خرما و…)استفاده کنید. برای زخم معده چی بخوریم؟ علاوه بر اینکه در طب سنتی برای درمان زخم های گوارشی داروهای گیاهی مختلفی موجود است و افراد با توجه به طبع بدن خود می توانند استفاده کنند. این داروها اگر به شکل صحیح و به اندازه مصرف شود هیچ عارضه ی را ایجاد نکرده و روند درمان بیماری را نیز کوتاه می کند.شیرین بیان درمان گیاهی خوبی است . استرس را کنترل کنید. از استعمال دخانیات بپرهیزید. بهترین پرسش درباره زخم معده این است که چه نخوریم؟ از خوردن کافئین و ویتامین C(پرتقال ) خودداری کنید. مصرف آسپرین وداروهای ضد التهابی را محدودکنید. از مصرف غذاهایی تند وادویه جات به شدت پرهیز کنید. از خوردن الکل پرهیز کنید. بهترین داروی زخم معده اگر شیمیایی باشد به تشخیص دکتر بستگی دارد و اگر قرار است با داروی گیاهی درمان کنید مواردی که ذکر کردیم جزو بهترین ها هستند. اما به طور کلی تا زمانی که پرهیزات غذایی را کنار نگذارید و به مصرف الکل، نوشابه و استعمال سیگار ادامه دهید بهترین داروی زخم معده هم در درمان آن تاثیرگذار نخواهد بود. موسسه خدمات پرستاری کیان با کادری مجرب آماده ارائه خدمات مختلف پرستاری و پزشکی از جمله اعزام پزشک متخصص به منزل، تزریقات در منزل ، نوار مغز در منزل ،انجام فیزیوتراپی در منزل و … به شما هموطنان عزیز میباشد. موسسه کیان با کمک کادر پزشکی متخصص، قادر است انواع خدمات درمانی مانند پانسمان زخم در منزل ، رادیولوژی در منزل و آمبولانس خصوصی را برای شما فراهم کند.

حداقل 60 ثانیه در این حالت بمانید تا بدن شما بتواند تنظیم شود. بعد در حالی که نشسته هستید، پاها را به آرامی از تخت آویزان کنید. قبل از ایستادن یک تا دو دقیقه در این حالت بمانید. سرگیجه همچنین می تواند از علائم کم خونی باشد. اگر افت فشار خون در شما دائمی شد باید در اسرع وقت جهت تشخیص علت به پزشک قلب و عروق مراجعه نمایید. آیا می دانید موقعیت های ترسناک ، ناراحت کننده یا ناخوشایند نیز می توانند باعث کاهش موقتی فشار خون شوند که تحت عنوان فشار خون پایین با واسطه عصبی نامیده می شود؟ به گفته محققان دوری از شرایط های خاص و استرس زا و یا اعمال تغییر در سبک زندگی می تواند به درمان فشار خون پایین در منزل کمک کند. برای درمان فشار خون پایین چه زمانی باید به پزشک قلب مراجعه کرد؟ گرچه ممکن است در مورد فشار خون یا فشار خون بالا چیزی شنیده باشید ، اما ابتلا به فشار خون پایین نیز می تواند خطرناک باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۱۹:۳۰ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب