دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
استفاده سرخود از داروها یا آنتیبیوتیکها ممکن است باعث بدتر شدن شرایط شما شود. همچنین اگر پس از درمانهای خانگی جوشها بدتر شدند یا مجددا برگشتند باید حتما برای ادامه درمان با پزشک مشورت کنید. چراکه ممکن است این جوشها نشاندهنده مشکلی باشند که باید ابتدا آن را برطرف کنید. در این بخش از نوشتار پاسخ پرسش های پر تکرار شما بصورت کامل توسط پزشک متخصص پوست و موی کلینیک خانه سفید داده شده است. نکته ی اول برای از بین بردن جای جوش های قرمز که به تدریج قهوه ای می شوند، این است که حتما باید درمان را ادامه بدهیم تا جوش های جدید به وجود نیایند و جای آن ها باقی نماند. پس باید عامل به وجود آورنده ی جوش ها را با درمان از بین ببریم. معمولا درمان ها طولانی مدت هستند. نکته ی دوم این است که باید زمان بدهیم تا لک قهوه ای به وجود آمده در جای جوش از بین برود. استفاده از لوسیون هایی که حاوی ترکیباتی مثل کلیندامایسین یا اریترومایسین هستند، هم زمان با مصرف کوجیک اسید یا AHA یا سالیسیلیک اسید یا هیدروکینون به تدریج جای جوش های روی پوست را از بین می برد.

آزمایشها سطوح پایینتری از استرس اکسیداتیو را در سلولهای ملانوم موشهایی که این درمان را دریافت کردند، نشان داد. هنگام مصرف خوراکی: دارچین معمولا در غذاها مصرف می شود. هنگامی که به عنوان دارو استفاده می شود احتمالا بی خطر است. به طور ایمن در دوزهای ۰.۵-۳ گرم در روز تا ۶ ماه استفاده شده است. اما دارچین سیلان زمانی که به مقدار زیاد مصرف شود یا در طولانی مدت استفاده شود، احتمالا بی خطر است. مصرف خوراکی روغن دارچین نیز احتمالا ناامن است. این روغن می تواند تحریک کننده باشد و عوارض جانبی مانند اسهال، استفراغ، سرگیجه، خواب آلودگی و غیره ایجاد کند. دارچین سیلان ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد. مصرف دارچین سیلان همراه با داروهای دیابت ممکن است باعث کاهش بیش از حد قند خون شود. دارچین سیلان ممکن است فشار خون را کاهش دهد. مصرف دارچین سیلان همراه با داروهایی که فشار خون را کاهش می دهند ممکن است باعث کاهش بیش از حد فشار خون شود.

این قرصها با کاهش سطح آندروژن به کاهش تولید روغن کمک کرده و درنتیجه جوشها را از بین میبرند. با استفاده از گزینههای درمانی پیشنهادی برای پاپولها میتوان پاسچولها را نیز برطرف کرد. البته در این مورد به دلیل شدت بیشتر و وجود چرک استفاده از آنتیبیوتیکهای ضد باکتری بیشتر توصیه میشود. ازآنجاییکه ندولها در زیر سطح پوست قرار دارند، نمیتوان از درمانهای موضعی برای درمان ندولها استفاده کرد. پزشک معمولا در این موارد داروهای حاوی بنزوئیل پراکسید یا اسید سالیسیلیک، آنتیبیوتیکهای قوی ضد باکتری، رتینوئیدها و قرصهای ضدبارداری را توصیه میکند. اگر استفاده از داروها موثر واقع نشود، پزشک ندولها را با دست تخلیه کرده یا از لیزر برای لایهبرداری شیمیایی استفاده میکند. درمان کیست کار بسیار مشکلی است اما غیرممکن نیست. پزشکان برای درمان این مورد از داروهایی نظیر ایزوترتینوئین، رتینوئیدهای خوراکی، آنتیبیوتیکها نظیر تتراسایکلین، مینوسایکلین، داکسی سایکلین یا اریترومایسین، قرصهای ضدبارداری یا اسپیرونولاکتون ها استفاده میکنند. توجه کنید که اسپیرونولاکتون همچون قرصهای ضدبارداری تنها برای درمان کیستها در زنان و نه مردان به کار میروند. کاهش سطح آندروژن توسط این دارو ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در مردان شود. ممکن است بنا به تشخیص پزشک برای از بین بردن کیستها به جند نوع دارو نیاز داشته باشید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۳:۵۴ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب