دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
ر حوزه باشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی با کرونا در یک ارتباط زنده تلویزیونی جزئیات تعطیلی سراسری و اجرای محدودیتهای کرونایی جدید در کشور را اعلام کرد. به گفته سخنگوی ستاد کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر فردا (یکشنبه، ۲۴ مرداد) تا روز جمعه ۵ شهریور ممنوعیت تردد بین استانی در جادههای سراسر کشور اعمال خواهد شد. او افزود: همه مجوزهای تردد نیز لغو و جریمه ممنوعیت تردد بعد از یک ماه دو برابر میشود. رئیسی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امروز رئیسجمهور تاکید کردند همه دستگاههای ناظر باید به شدت وارد عمل شوند و میزان جرائم برای برخورد مشخص است و اصناف و نیروی انتظامی و وزارت بهداشت موظف بر نظارت هستند. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین یادآوری کرد: امسال عزاداری ماه محرم در فضای بسته ممنوع است و دسته روی نخواهیم داشت. رئیسی با اشاره به روند واکسیناسیون در کشور تصریح کرد: تا پایان ماه جاری ۱۰ میلیون، شهریور ۲۰ میلیون و در مهر و آبان ۳۰ میلیون دز واکسن وارد کشور خواهد شد. ظرف چند ماه آینده جمعیت قابل قبولی از مردم واکسینه خواهند شد.

اٳ یا اجعه به پزشک و نکاتی برای مدیریت قند خون بالا میپردازد. هنگامی که به موقع درمان می شود، می توانید سطح قند خون بالا را پایین بیاورید و از عوارض آن از جمله DKA جلوگیری کنید. برخی منابع نشان می دهند که نوشیدن آب یا خوردن یک میان وعده با پروتئین بالا می تواند به سرعت سطح قند خون شما را کاهش دهد، اگرچه تحقیقات کافی برای حمایت از این موضوع وجود ندارد. تجویز انسولین می تواند سطح قند خون شما را پایین بیاورد. با پزشک خود در مورد میزان انسولین سریع الاثر در زمانی که قند خونتان بالا است، صحبت کنید. ممکن است بخواهید حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پس از مصرف انسولین قند خون خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قند خون شما پایین می آید و خیلی پایین نمی آید. ورزش ورزش یک راه سریع و موثر برای کاهش سطح قند خون است. ورزش می تواند قند خون شما را به مدت ۲۴ ساعت یا بیشتر پس از اتمام کار کاهش دهد. این به این دلیل است که بدن شما را نسبت به انسولین حساس تر می کند. فعالیت بدنی باعث می شود بدن برای انرژی به گلوکز نیاز داشته باشد.

با اینکه وقتی فشار خون بالا می رود هر دو مورد از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اما سیستول به عنوان عدد اول گزینه بهتری برای فهمیدن فشار خون بالا و بیماری های عروقی در افراد سن بالا می باشد. در هنگام خرید انواع فشارسنج به چه نکاتی باید توجه کرد ؟ داشتن باتری برای بعضی از دستگاه ها به خصوص دستگاه های دیجیتالی امری واجب می باشد و از همه مهمتر اینکه آیا پس از اتمام باتری ها می توان مجدد باتری برای دستگاه تهیه کرد یا خیر. در صورت نبود باتری دستگاه را باید به صورت مستقیم به برق زد. حتما در انتخاب دستگاه به کاف آن نیز توجه کنید ، زیرا کاف هر دستگاه به اندازه مچ و بازو فرد بستگی دارد . اگر در این زمینه دقت کافی را نداشته باشید ممکن است در زمان اندازه گیری به مشکل بربخورید. بهتر است دستگاه را بعد از مدت زمان ۱ یا ۲ سال کالیبره کنید ، تا بتوانید نتایج دقیق تری از دستگاه بگیرید. انواع فشارسنج با مارک های مختلف اکنون در بازار موجود است و شما بر حسب بودجه و راحتی خودتان می توانید هر یک را خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهید. قیمت این دستگاه ها بر اساس نوع آنها متغیر است و می توانید آنها را از داروخانه ها و فروشگاه لوازم و تجهیزات پزشکی خریداری نمایید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۲:۲۳ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب