دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
الکل و بی آبی می توانند در پایین آوردن فشار خون نقش داشته باشند، حتی اگر شما در حد اعتدال آن را بنوشید. از سوی دیگر، نوشیدن آب، با از دست دادن آب بدن و افزایش حجم خونی مبارزه می کند. به دنبال یک رژیم غذایی سالم باشید. وعده های غذایی کوچک کم کربوهیدرات مصرف کنید. برای کمک به پیشگیری از افت فشار خون شدید بعد از صرف غذا، وعده های کوچک چندین بار در روز مصرف کنید و خوردن غذاهایی با کربوهیدرات بالا مانند سیب زمینی، برنج، ماکارونی و نان محدود کنید. پزشکتان ممکن است همچنین نوشیدن قهوه کافئین دار یا چای بعد از غذا به طور موقتی برای بالا بردن فشار خون را توصیه کند. اما از آنجا که کافئین می تواند باعث مشکلات دیگری شود، با پزشک خود قبل از نوشیدن بیشتر نوشابه های کافئین دار صحبت کنید. همچنین نوشیدن مایعات حجم خون را افزایش داده و به پیشگیری از کم آبی بدن نیز کمک می کنند، که هر دو در درمان افت فشار خون ناگهانی مهم هستند. در هنگام تغییر موقعیت بدن به آرامی اینکار را انجام دهید. قبل از بیرون آمدن از رختخواب در صبح، برای چند دقیقه تنفس عمیق انجام دهید و سپس به آرامی قبل از ایستادن، بنشینید. اگر شما بر روی تخت دراز کشیده اید ابتدا مقداری سر خود را بالا ببرید که این می تواند برای مبارزه با اثرات گرانشی به شما کمک کند. اگر علائم شما در حالی که ایستاده اید شروع شد، ران خود را به حالت قیچی قرار دهید، و یا یک پای خود را بر روی یک طاقچه یا صندلی قرار دهید. این مانورهای جریان خون شما را به قلبتان بر می گردانند.

تقریبا اکثر انسان ها با آشفتگی خواب مواجه هستند که بعد از سن ۵۰ سالگی این وضعیت بدتر می شود. پس سعی کنید یک چرخه مناسب برای خواب خود ایجاد کنید. بسیاری از افراد بعد از بالا رفتن سن با ضعیف شدن حس شنوایی خود مواجه می شوند که تاثیر منفی آن را روی زندگی احساس می کنند و روابط آن ها دچار خطر می شود. حتی بعضی از آن ها مجبور به استفاده از سمعک می شوند. در چنین حالتی بهتر است با یک متخصص گوش صحبت کنید. مغز خود را فعال نگه دارید و ارتباطات خود را در اجتماع افزایش دهید. عصبانیت یک اختلال فیزیولوژیک و روانی می باشد که بسیاری از افراد را درگیر کرده است. بالارفتن سن شما را بیش از همیشه در معرض عصبانیت قرار می دهد. علت آن هم به هم ریختگی هورمونی می باشد. پیشنهاد ما این است که حتماً با یک روان پزشک صحبت کنید. از دارو های مخصوص در صورت نیاز استفاده کنید و هورمون های خود را به حد تعادل برسانید تا از عصبانیت ، اضطراب و افسردگی جلوگیری کنید.

پس از معرفی سایر گرید های بیماری کبد چرب به رژیم غذایی کبد چرب گرید ۱ می پردازیم. بیماری کبد چرب گرید ۲ نوع پیشرفته تری از بیماری کبد چرب گرید ۱ می باشد. در این بیماری سلول های بیشتری از کبد با چربی اشغال می شوند و به این ترتیب در بخش بیشتری از کبد چربی ها تجمع می یابند و به قسمت بیشتری از کبد آسیب می رسانند. کبد چرب گرید ۲ در واقع نوع پیشرفته تری از بیماری کبد چرب گرید ۱ می باشد که به تبع درمان آن مشکل تر و زمان بر تر می باشد. این بیماری به گونه ای می باشد که در انجام عکس برداری رادیو لوژی از دیواره های کبد سیگنال ها دریافت نمی شوند. چربی هایی که در بیماری کبد چرب گرید ۲ تجمع می یابند بیشتر به صورت تریگلیسرید هستند. در بیماری کبد چرب گرید ۲ علائم بیماری سریع تر از کبد چرب گرید ۱ نمایان خواهد شد. باید توجه داشت که بیماری کبد چرب گرید ۲ در بعضی افراد نیاز به مراقبت های پزشکی برای جلوگیری از خطرات بیماری می باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۳:۵۰ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب