دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
ه رڌم غذایی خاص و خصی برای درمان ورم معده وجود ندارد، اما تحقیقات نشان داده با مصرف بعضی از غذاها میتوان هلیکوباکتر پیلوری را از بین برد. از طرفی خوردن برخی از غذاها نیز میتواند موجب بدتر شدن اوضاع شود. تحقیقات نشان دادهاند غذاهای نمکی و چرب پوشش معده را تغییر میدهند. غذاهای شور میتوانند سلولهای درون معده را تغییر دهند و باعث ایجاد عفونت شوند. تحقیقات نشان دادهاند که رژیمهای حاوی غذاهای چرب و شور، التهاب معده را افزایش میدهد. سالهای بسیاری پزشکان به افراد توصیه میکردند برای کمک به پوشش معده و جلوگیری از تاثیر مضر غذاهای اسیدی شیر بنوشند. از آنجا که پزشکان و دانشمندان امروزه به نقش هلیکوباکتر پیلوری در التهاب معده پی بردهاند دیگر به خوردن شیر توصیه نمیکنند. همانطور که گفتیم مصرف غذاهای خاص میتواند با کشتن هلیکوباکتر پیلوری موجب التیام برخی از افراد شود. دو مورد از این غذاهای خاص ماست و اسفناج هستند. کلم بروکلی حاوی ماده شیمیایی به نام سولفورفان است و به دلیل خواص آنتی باکتریالش شناخته میشود. این ماده غذایی حاوی ترکیبات ضد سرطانی نیز هست که به درمان ورم و کاهش خطر ابتلا به سرطان معده تاثیر گذار است. این موارد حاصل نتایج تحقیقاتی است که سال ۲۰۰۹ در قالب پیشگیری از سرطان منتشر شد.

ام ب از رگهای خونی به دیوارهٔ آن وارد میکند. وجود فشار خون در بدن لازم است و بدون آن نمیتوان زندگی کرد. فشار خون یک اندازهٔ طبیعی دارد و یک اندازهٔ غیرطبیعی. اگر در اندازهٔ طبیعی باشد، فرد زندگی عادی و روزمره خواهد داشت، در غیر این صورت، مشکلاتی برای بدن و دستگاه گردش خون ایجاد میشود. چنانکه فشار خون طبیعی دارید، با اطمینان برنامههایتان را برای زندگیای طولانی و سالم دنبال کنید. فشار خون با دو عدد اعلام میشود. عدد اول فشار خون سیستولیک یا ماکزیمم و عدد دوم فشار خون دیاستولیک یا مینیمم را نشان میدهد. سیستول و دیاستول در دستگاه گردش خون چه مفهومی دارد؟ هنگامی که قلب منقبض میشود و خون را وارد دستگاه گردش خون میکند، فشاری ایجاد میشود. این فشار، که ناشی از انقباض عضلهٔ قلب است، فشار خون سیستولیک نامیده میشود. در فاز دیاستول چرخهٔ ضربان قلب، عضلهٔ آن شل میشود و خون وریدی به داخل قلب برمیگردد، دریچهٔ آئورت بسته میشود و دیگر خونی به سیستم شریانی بدن وارد نمیشود.

تخم مرغ همچنین میتواند سیری را افزایش داده و اشتهای کاذب را کاهش دهد. اما آنچه که به تخم مرغ اضافه میکنید نیاز به تامل دارد. اگر تخم مرغ را خوب آب پز کنید ممکن است یک میان وعده عالی سیر کننده یا یک صبحانه سریع و کامل باشد. چندین تحقیق وجود دارد که نشان میدهد افزایش مصرف قهوه (کافئین دار یا بدون کافئین) با یک فنجان در روز ممکن است خطر دیابت نوع ۲ را بیش از ۱۰ درصد کاهش دهد. اما آنچه که شما به قهوه اضافه میکنید مساله خواهد بود. از افزودن شکر زیاد، شربتها و شیر به قهوه اجتناب کنید. برای پیشگیری از دیابت و دیابت مرزی از طریق رژیم غذایی از غذاهایی که شاخص گلیسمی بالایی دارند اجتناب کنید. همچنین مقدار کربوهیدرات کلی و شکری که مصرف میکنید کاهش دهید. غذاهای با شاخص گلیسمی پایین، عددی زیر ۵۵ دارند. اگر مشکل مقاومت به انسولین دارید بهترین راه برای اجتناب از ابتلا به دیابت، کاهش وزن، ورزش و خوردن یک رژیم غذایی متعادل و کامل است. هیچ یک از روشها به تنهایی، غذا یا ورزش جای مزایای رژیم غذایی سالم را نخواهد گرفت. در روزهای آینده انواع رژیمهای سالم و مخصوص بیماران دیابتی را به شما یاد خواهیم داد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۲:۵۳ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب