دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
اگر با اختلال در عملکرد کبد مواجه هستید، آب سبزیجات باعث می شود سبزیجات راحت تر هضم شوند و بدن به راحتی برای جذب آن آماده شود. سبزیجات ایده آل برای سم زدایی کبد شامل کلم، گل کلم و جوانه بروکسل است. در حالی که ممکن است این ترکیب خیلی خوشایند به نظر نرسد، شما می توانید سبزیجات دیگری را که از آن لذت می برید از جمله هویج، خیار، چغندر و دیگر سبزیجات را به آن اضافه کنید. همه این سبزیجات به کاهش سطح اسید در بدن کمک می کند و در ایجاد تعادل pH موثر است. با ترکیب سبزیجات مختلف، عطر و طعم مورد علاقه خود را پیدا کنید. می توانید گیاهان تازه از جمله جعفری، نعنا و سایر مواد غذایی را اضافه کنید تا از آب سبزیجات خود لذت بیشتری ببرید. آب زنجبیل، پرتقال و هویج دوست داشتنی را امتحان کنید. هویج تازه و ارگانیک برای پاکسازی و سم زدایی کبد ضروری است. در کبد، بتاکاروتن به ویتامین A تبدیل می شود تا به خروج سموم موجود در بدن و در عین حال کاهش چربی در کبد کمک کند.

ٌن استرس ناشی از ابت هم میتواند بر چرخه خونریزی عادت ماهانه اثرگذار باشد زیرا استرس تاثیر زیادی بر عادت ماهانه دارد. عضو هیات علمی مرکز درمان ناباروری ابن سینا با اشاره به تاثیرات کووید19 بر سلامت باروری بانوان توضیحاتی درباره بروز تغییرات در عادت ماهانه خانم ها بیان کرد. دکتر آتوسا کریمی در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر کرونا بر تمام طیفهای زندگی افراد، گفت: یک نکته مهم در دوره کرونا برای خانمها این بود که نگران بودند اگر در این دوره باردار شوند و در حین بارداری به کرونا مبتلا شوند چه اتفاقی میافتد؟ یا آنهایی که ناباروری داشتند و به دنبال درمان بودند نیز نگران بودند اگر در حین پروسه درمان به کرونا مبتلا شوند چه اتفاقی میافتد؟ کرونا یک بیماری جدید است و تجربه کل دنیا از آن کمتر از دو سال است و نمیتوان مستندات چندان محکمی درباره آن به کار گرفت. او با تاکید بر لزوم دوری از استرس و اضطراب برای خانمها در دوران پاندمی کووید۱۹، اظهار کرد: زوجهایی که ناباروری دارند همچنان باید به متخصصان مراجعه کنند تا علت نازایی مشخص شود. وی افزود: برخی زوجین نیز از ترس کرونا اقدام به باروری نکردند و اکنون با گذشت حدود دو سال از شیوع کرونا توصیه میکنیم زوجینی که در سنین باروری هستند حتما واکسن کرونا تزریق کنند.

اکو قلب انجام دادم و عکس از ریه که سالم بودن. آقای دکتر اگر میتونید کمکم کنید واقعا زندگی برام زجر آور شده. در موردیکه فرمودید رعایت نکات تغذیه ای و پرهیز از پرخوری و غذاهای تند و پر ادویه و کنسروی و اضطراب توصیه میشود. در صورتیکه با مصرف داروها احساس بهبودی ندارید، بررسی بیشتر دستگاه گوارش فوقانی شما توصیه میشود. معده درد خیلی اذیتم میکن یعنی دقیقه ای خوب نیستم . هر میوه ای بخورم معدم پس میده غذاهم که میخورم انگار تو گلوم گیر میکن .۶کیلوهم وزن کم کردم .پنتوپرازول ناشتا میخورم ولی هیچ کمکی نمیکن ،شربت معده ام میخورم پس میزنه معده ام . تو رو خدا یه راهی بهم بدید واقعا دیگه نمیتونم تحمل کنم . در موردیکه فرمودید رعایت نکات تغذیه ای و پرهیز از پرخوری و غذاهای تند و پر ادویه و کنسروی و اضطراب توصیه میشود. مصرف شربت معده در بارداری توصیه نمیشود و میتوانید از داروی پنتوپرازول صبح و شب استفاده فرمایید. در صورتیکه با مصرف داروها احساس بهبودی نداشتید، بررسی بیشتر دستگاه گوارش فوقانی شما توصیه میشود. در موردیکه فرمودید رعایت نکات تغذیه ای و پرهیز از پرخوری و غذاهای تند و پر ادویه و کنسروی و اضطراب توصیه میشود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۳:۳۱ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب