دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
نوع خطرناک این بیماری است. زمانی که سلول­های کبدی دارای چربی بالایی باشند، این چربی بالا موجب اختلال و التهاب درکبد شده و اجازه نمی­دهد که کبد وظایف خود را به درستی انجام داده و گردش خون در بدن با مشکل روبه­رو می­شود. در این حالت دیگر قسمت­های بدن سعی می­کنند به کبد در انجام وظایفش کمک کنند، اما با داشتن چنین کمکی، همچنان کبد قادر به انجام کامل وظایف خود نخواهد بود، و نیاز به درمان و رسیدگی کامل دارد. در صورتی که اقدامات لازم برای درمان کبد چرب گرید 3 صورت نگیرد فرد به فیبروز کبدی دچار می­شود، که در آن کبد دارای التهاب و زخم می­شود. در مرحله آخر نیز فرد به سیروز کبد مبتلا شده و کبد خود را از دست خواهد داد. با توجه به اینکه علائم این بیماری خیلی واضح نیستند، در صورتی که یک یا چند مورد از نشانه­های زیر را در خود مشاهده کردید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

بالا: 129-120 / 80 میلی لیتر جیوه. در این مرحله، پزشک به فرد توصیه می کند که سبک زندگی خود را تغییر دهد تا به حد طبیعی فشار خون بازگردد. مرحله 1: 130-139 / 80-89 میلی لیتر جیوه. مرحله 2: بیش از 140 / 90 میلی لیتر جیوه. بحران فشار خون بالا: 180 / 120 میلی لیتر جیوه و یا بالاتر. در صورت عدم بروز علائم دیگر، فرد در بحران فشار خون بالا ممکن است نیاز به تغییر سریع دارو داشته باشد. در صورت بروز آسیب اعضای بدن، بستری شدن در بیمارستان ممکن است ضروری باشد. فشار سیستولیک: این فشار خون زمانی است که قلب منقبض می شود. فشار دیاستولیک: این فشار خون بین ضربان های قلب است. اگر فشار خون شخص 120 / 80 میلی لیتر جیوه باشد، این بدان معنا است که فشار سیستولیک 120 میلی لیتر جیوه و فشار دیاستولیک 80 میلی لیتر جیوه است. بیشتر افراد این وسیله را مشاهده می کنند، که شامل یک بازوبند با قابلیت باد کردن است که به دور بالای بازو پیچیده می شود.

9- از غذاهای ادویه دار و محرک، به خصوص ادویه تند کمتر استفاده کنید. 10- از مصرف غذاهای حاوی سیر، پیاز ، چاشنی ها، شکلات مخصوصا شکلاتهای کاکائویی، قهوه، چای، نوشابه های گازدار و سایر نوشیدنی های حاوی کافئین اجتناب کرده و به جای آن آب بنوشند. 11- غذاهای مایع مثل آش و سوپ کمترمصرف کنید. 12- بعد از صرف غذا یا آشامیدن، از دراز کشیدن یا خم شدن به جلو پرهیز کنید. 13- تا دو ساعت بعد از خوردن یا آشامیدن به ویژه قبل از خواب و بلافاصله بعد از غذا از دراز کشیدن اجتناب کنید. 14- در هنگام استراحت زیر سر را بالاتر از سطح بدن قرار دهید. مادران باردار عزیز:در صورتی که با رعایت توصیه های فوق باز هم از ریفلاکس و سوزش سر دل رنج می برید ، با نظرمتخصص زنان و زایمان خود میتوانید ازداروهای انتی اسید استفاده کنید. مصرف انتی اسید و رعایت موارد فوق با کاهش اسید معده هم در درمان درد معده و هم در کاهش تهوع استفراغ بارداری موثر است. نیز ممکن است باعث دردهای شدید تر و مقاوم به درمان شوند.متخصص زنان و زایمان شما حتما علاوه بردرمان مؤثر درد معده شما ممکن است بررسی های دیگر را هم لازم بداند. خونریزی در دوران بارداری ممکن است باعث ختم بارداری بصورت اورژانسی ودر نتیجه زایمان زودرس و نوزاد نارس شود . جنین های اهدایی به روش ای وی اف و لقاح ازمایشگاهی تشکیل شده و به درخواست زوج اهدا کننده که بنا به هر دلیل خواهان اهدا جنین می باشند ، فریز شده اند. ویروس HPV می تواند عامل سرطان دهانه رحم ( سرطان سرویکس ) در خانمها و سرطان مقعد و آلت تناسلی در مردان باشد. و بهترین روش پیشگیری از زگیل تناسلی ، مصونیت در برابر آن با تزریق واکسن است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۸:۵۴ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب