دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
در نتیجه باعث احتباس مایعات و تورم میشود که برای بهبود فشار خون لازم است. اما این احتباس سدیم نیز باعث از دست دادن پتاسیم میشود. بنابراین، هنگامی که فلودروکورتیزون استفاده میکنید، باید مقدار کافی پتاسیم در روز مصرف کنید. فلودروکورتیزون هیچ یک از خواص ضد التهابی کورتیزون یا پردنیزولون را ندارد و یک عامل برای عضله سازی نیست. از یک رژیم غذایی، با نمک نسبتا بالا استفاده کنید. هنگامی که آب و هوا گرم است، بدن خود را هیدراته نگهدارید. برای ترویج جریان خون، بطور منظم ورزش کنید. هنگامی که میخوابید، سر خود را بالاتر قرار دهید. اجسام سنگین بلند نکنید. برای مدت طولانی از آب گرم استفاده نکنید. وعدههای غذایی کوچتر، در دفعات بیشتر داشته باشید. چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟ فشار خون پایین فقط در صورت وجود علائم مشکل محسوب میشود. فرد مبتلا به فشار خون پایین باید از علائم احتمالی آگاهی داشته باشد و اینکه چه داروهایی ممکن است فشار خون را در هنگام استفاده از آنها کاهش دهد. تجربه کردن هر یک از علائم پایین بودن فشار خون ممکن است یک وضعیت اساسی را نشان دهد که نیازمند توجه و مراقبت پزشکی است. هر کسی که علائم و شواهد شوک را تجربه میکند باید به دنبال مراقبتهای فوری پزشکی باشد چون شوک یک مورد اورژانسی تهدید کننده زندگی است. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ممکن است بسیاری از افراد به صورت طبیعی و ژنتیکی فشار خون پایینی داشته باشند، اما دلیل نمیشود که با افت فشار خون، به دنبال درمان نباشیم. همانقدر که فشار خون بالا، میتواند خطرناک باشد، فشار خون پایین و مخصوصاً افت ناگهانی فشار خون میتوانند بسیار خطرناک باشد و قابل چشم پوشی نیست.

در شیر خواران اغلب از ورید نافی استفاده می شود . دلیل منطقی استفاده از وریدهای عمقی بزرگ جهت تجویز TPN ایجاد فلبیت در وریدهای محیطی می باشد زیرا دارای ترکیبات سوزاننده مثل کلسیم کلراید و پتاسیم کلراید می باشد . داروهای خاصی فقط از طریق لاین (خط وریدی) مرکزی داده می شوند . بنابراین CV-line ممکن است بدین منظور تعبیه گردد . در بعضی از بیماران وخیم زمانی که هیچگونه دسترسی وریدی محیطی وجود ندارد ، ممکن استCV-line گذاشته شود این کار غالباً به منظور انفوزیون مایع ، تجویز دارو ، خون و فرآورده های خونی انجام می شود. همانطور که قبلا ذکر شد کاتتر CV-line در داخل یکی از عروق بزرگ قرار داده می شود . ورید بر اساس نیازهای بیمار و مناسب بودن محل انتخاب می شود. این مکان یکی از شایعترین وریدهای انتخاب شده می باشد زیرا به آسانی در دسترس است و میزان بروز مشکلاتی نظیر پنوموتوراکس در آن حداقل است .

در برخی موارد، میتوان آن را در هنگام مراجعه به مطب پزشک، داروخانه یا حتی در خانه نیز انجام داد. معمولاً آزمایش خون خطری را به همراه ندارد. ممکن است در زمان خون دادن کمی احساس ضعف کنید یا درد داشته باشید. همچنین خطر عفونت در محل وارد شدن سوزن بسیار ناچیز است. سطح کلسترول بر حسب میلیگرم در دسی لیتر خون گزارش میشود. کلسترول (LDL): ۷۰ تا ۱۳۰ میلی گرم در دسی لیتر (هرچه عدد کمتر باشد، بهتر است). کلسترول (HDL): بین ۴۰ تا ۶۰ میلی گرم در دسی لیتر (هرچه عدد بیشتر باشد، بهتر است). کلسترول تام: کمتر از ۲۰۰ میلی گرم در دسی لیتر (هرچه تعداد کمتر باشد، بهتر است). تری گلیسیرید: ۱۰ تا ۱۵۰ میلی گرم در دسی لیتر (هرچه تعداد کمتر باشد، بهتر است). اگر مقدار کلسترول شما خارج از حد طبیعی باشد، ممکن است بیشتر از بقیه افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی، سکته مغزی و تصلب شرایین باشید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۳۳:۳۷ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب