دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
سالمندان معمولاً دچار تشنگی شدید یا افزایش و تکرر ادرار نمیشوند، اما ممکن است بی حال و مریض احوال باشند و یا علی رغم اشتهای طبیعی ، وزنشان به تدریج کم شود. معیارهای آزمایشگاهی تشخیص دیابت در سالمندان همچون دیگر گروههای سنی است ولی آنچه اهمیت دارد توجه به احتمال وجود دیابت با علامتهای بالینی بسیار خفیف و غیر اختصاصی و انجام بررسی های آزمایشگاهی لازم برای کشف آن است. افراد جوان در مقایسه با سالمندان ، معمولاً حملات ناشی از افت قندخون را سریعتر شناسایی و درمان میکنند. به دنبال افت قندخون تغییراتی در جریان خون مغز رخ میدهد که ممکن است سرخرگهای سفت شده ی سالمندان نتوانند این تغییرات را به راحتی بپذیرند. سالمندان دیابتی که تنها زندگی میکنند ممکن است بر اثر افت قندخون زمین بخورند یا بی هوش شوند. پایین افتادن قندخون موجب لرزیدن شخص و در نتیجه پایین آمدن دمای بدن نیز میشود. در افراد سالمند ممکن است به دلالیل مختلف بدون پایین آمدن قندخون نیز دمای بدن پایین بیاید. اغتشاش شعور یا فراموشی ، رنگ پریدگی، تعریق، تحریک پذیری و کندی چشمگیر در واکنشها ، از افت قندخون حکایت دارد.

لینک زیر به معرفی این قرص و نکاتی که طی مصرف آن باید بدانید اختصاص دارد. قرص ازتیمایب (Ezetimibe) از داروهای کاهنده چربی خون است که همراه با یک رژیم غذایی کم چرب و انجام ورزش روزانه باعث کاهش چشمگیر کلسترول خون می شود. دردهای شکمی و اسهال از عوارض این داروست. این دارو با مهار جذب کلسترول غذا و کلسترولی که در صفرا دفع می شود، ذخیره کبدی کلسترول را کاهش می دهد. این دارو را می توان به صورت درمان کمکی با داروهای پایین آورنده چربی خون دیگر استفاده کرد. عوارض قرص ازتیمایب شامل دردهای شکمی، اسهال، سردرد و سرگیجه، خستگی، خواب آلودگی، سرفه، عفونت های ویروسی، درد کمر، درد مفاصل، درد قفسه سینه می باشد. درصورتیکه قصد مصرف این دارو را دارید بهتر است درباره آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. لینک زیر به معرفی این قرص و نکاتی که طی مصرف آن باید بدانید اختصاص دارد. قرص فنوفیبرات (Fenofibrate) از داروهای کنترل کننده چربی خون (قرص چربی) است که کمک می کند تا سطح کلسترول و تری گلیسیرید (اسیدهای چرب) در خون کاهش یابد. مشکلات تنفسی و سردرد برخی از عوارض مصرف این دارو هستند. مصرف دارو با غذا میزان جذب آن را افزایش می دهد.

ر خون به این صورت اندازه گیری می شود: مثلاً ۱۴۰/۸۵ میلی متر جیوه که به آن «۱۴۰ روی ۸۵» می گویند. فشار خون بر حسب میلی متر جیوه داده می شود و اولین یا بالاترین عدد فشار خون سیستولیک شما است به این معنی که فشار خون شما، با هر ضربان قلب. عدد دوم یا کمتر فشار خون دیاستولیک شماست. فشار خون شما، زمانی که قلب شما در بین ضربان ها در حال استراحت است. فشار خون ما در مواقع ترس یا استرس بالا می رود، مثلاً زمانی که عجله داریم. برای برخی افراد، مراجعه به پزشک یا ماما می تواند استرس زا باشد. در دوران بارداری بسیار مهم است که زمان کافی برای معاینات قبل از زایمان داشته باشید تا آرامش داشته باشید و فشار خون شما بالاتر از حد نرمال نباشد. همانطور که می دانید عوامل متعددی ماننده، عدم فعالیت کافی، مصرف سیگار، مصرف الکل، تجربه اولین بارداری، سابقه خانوادگی فشار خون، بارداری دو قلو یا بیشتر، سن، دیابت بارداری، بیماریهای خود ایمنی می تواند فشارخون شما را بالا ببرد. اولین فشار خونی که باید در نظر گرفت فشار خون مزمن است. بعضی وقت ها زنان ممکن است قبل از بارداری فشار خون بالا داشته باشند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۶:۲۵ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب