دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
مردی که می خواهد کرونا را بترساند. شقایق، صدایت بزنیم؟ دکتر«نیلوفر نیسی» پزشک ویروس شناس و نخبه خوزستانی، عقل می گوید باید دور از کرونا بمانیم. شما اما به فرمان قلب هر روز ساعت ها را در آزمایشگاه درست در نیم قدمی ویروس کرونا سپری می کنید تا سر از کار منحوسش دربیاورید. صورت شما کبود است بگذارید «شقایق» صدایتان کنیم تا یادمان بماند صورت گل بانویی این روزها کبود بود و چشمانش خون تا ما سالم و آسوده بمانیم. روی دستش نشانه گذاشته تا هر بیمار بتواند دستش را بخواند و بوی نوروز در مشامش بپیچد. هفت سین مدافعان سلامت بیمارستان شفا، هفت سین جالبی است. نوشته عید ما بعد از کرونا اما بهار را نمی توان انکار کرد؛ پشت همین دست ها سبز شده و شکوفه داده است. نوشته از حس و حالش از انتخابات عاشقانه ای که داشته و پای رأی اش ایستاده در بخش انکولوژی بیمارستان 5 آذر گرگان. بانوی پرستار خطه شمال، عاشقانه پای کارش ایستاده است.

بر همین اساس آنها باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند و استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند. همچنین در صورت بروز مشکل در تنفس یا علائمی مطابق با COVID-19، لازم است که با پزشک خود مشورت کنند. تزریق واکسن آنفولانزا نیز ضروری است. واکسن آنفولانزا به زنان باردار کمک می کند تا احتمال بروز عوارض در افراد باردار کاهش یافته و سیستم ایمنی بدن آنها را قوی نگه دارد. شریک زندگی، اعضای خانواده و سایر افرادی که با هر بارداری زندگی می کنند نیز باید واکسینه آنفلوانزا شوند. در حال حاضر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده یک راهنمای بالینی موقتی برای مدیریت کرونا ویروس در زنان باردار منتشر کرده است که پزشکان و مراقبین مراکز های بهداشتی باید رعایت کنند. همچین کالج زنان و زایمان آمریکا به تمام پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های زنان و زایمان توصیه می کند در مراقبت از این بیماران راهکارهای خاصی را در نظر بگیرند. بیمار مشکوک به COVID-19 را در یک اتاق جدا گانه (ایزوله) نگهداری کنند.

همچنین اجتناب از نوشیدن الکل، سیگار کشیدن و مصرف هر گونه غذای محرک در طول درمان ضروری است. در موارد خاص، جراحی ممکن است یک گزینه درمانی باشد. مثلا اگر زخم دوباره عود کند، بهبود نیابد، خونریزی کند یا مانع خروج غذا از معده شود، پزشک گزینه جراحی را انتخاب میکند. عوارض ناشی از زخم معده، مانند خونریزی یا سوراخ شدن نادر است. هر یک از این عوارض نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد. پزشکان، علائم سوزش معده را با پرسیدن سئوالاتی در مورد احساس درد، مکان و زمان وقوع آن و میزان تکرار و طولانی بودن آن دنبال میکنند. پزشک همچنین ممکن است آزمایش مدفوع یا آزمایش تنفسی برای بررسی اینکه آیا زخم معده از هلیکوباکتر پیلوری است، یا نه انجام دهد. دوربینی در انتهای یک لوله بلند، نازک و انعطافپذیر قرار میگیرد تا پزشک بتواند به دیواره روده نگاه کند. ممکن است بیوپسی هم گرفته شود. تنقیه باریم، یک مایع غلیظ است که هنگام گرفتن اشعه ایکس از روده استفاده میشود. هر شخصی که فکر میکند ممکن است زخم معده داشته باشد، باید با پزشک خود مشورت کند. هر گونه درد معده که بیش از چند روز طول بکشد، یا ادامه یابد، نیاز به ارزیابی و درمان دارد. کمخونی، خستگی و تنگی نفس میتوانند نشانه زخم معده باشند. خونریزی شدیدتر، یک مشکل اورژانسی پزشکی است. ایجاد سوراخ در معده هم یک مورد اورژانسی محسوب میشود که بدون درمان سریع، دیواره معده عفونی میشود. درد ناگهانی معده که شدت مییابد، نشاندهنده سوراخ شدن معده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۶:۳۵ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب