دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
این مواد مغذی برای ایجاد ساختار سالم و قوی در استخوان های شما مفید هستند. آب سیب بهترین مدافع در برابر تومورها و سرطان به ویژه سرطان ریه است. ثابت شده است که فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک در جلوگیری از پیشرفت تومورها و سلولهای سرطانی مؤثر هستند. این ترکیبات به راحتی در سیب در دسترس هستند. یبوست یک مسئله سلامتی جدی است که وقتی روده بزرگ آب زیادی جذب می کند رخ می دهد. سیب حاوی سوربیتول است که راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد. وقتی این ماده به روده بزرگ برسد، آب را به روده بزرگ می کشد. با این روش باعث می شود مدفوع نرمتر و راحت تر دفع شود. آب سیب مزایای شگفت انگیزی برای پوست و مو دارد و سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است که برای پوست بسیار مفید می باشند. این ماده در داروهای طبیعی برای درمان مشکلات مربوط به پوست مانند التهاب، خارش، ترک پوست و چین و چروک بسیار و آکنه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آب سیب برای چند دقیقه روی پوست سر، از بروز شوره سر و سایر اختلالات پوست سر جلوگیری می کند.

مقدار کلسترول دریافتی از مواد غذایی نیز باید حداکثر 200 میلی گرم در روز باشد. برای آشنایی با انواع چربی های ذکر شده لازم است که اطلاعاتی از انواع چربی های مواد غذایی داشته باشیم. چربیها دارای ساختار شیمیایی پایهای مشابهی هستند. یک مولکول گلیسرول به سه زنجیره دراز از اتمهای کربن بنام اسید چرب متصل میشود. چربی اشباعشده (Saturated fat): به چربی گفته میشود که شامل تریگلیسریدهایی است که تنها حاوی اسیدهای چرب اشباع هستند. اسیدهای چرب اشباع دارای پیوندهای مضاعف بین اتمهای کربن در زنجیرهیِ اسید چرب نیستند. به عبارت دیگر، اتمهای کربن بهطور کامل توسط اتمهای هیدروژنی اشباع شدهاست. “چربی اشباع” در دمای معمولی جامد است. چربیهای اشباعشده کلسترول کل خون را طریق بالا بردن میزان کلسترول بد (LDL) بالا میبرند. میزان 7درصد کالری روزانه باید از چربی های اشباع تامین شود. چربی اشباعنشده :(Unsaturated fat)در صورتیکه یک یا تعداد بیشتری پیوند مضاعف در زنجیره کربنی اسید چرب، بین اتم های کربن وجود داشته باشد به آن چربی اشباع نشده می گویند. این نوع از چربی ها در دمای اطاق مایع هستند. MUFA) که حاوی تنها یک پیوند دوگانه یا مضاعف بین دو اتم کربن در زنجیره اسید چرب می باشد.

هنگام دریافت مواد غذایی، بدن کالری مورد نیاز را به تری گلیسیرید تبدیل کرده و در سلولهای چربی ذخیره میکند. سطح بالای تری گلیسیرید با فاکتورهایی از جمله اضافه وزن، خوردن شیرینی یا نوشیدن الکل زیاد، سیگار کشیدن، کم تحرکی یا دیابت همراه با افزایش سطح قند خون در ارتباط است. درباره دیابت استرسی چیزی میدانید! ؟ مقاله مرتبط با این موضوع را حتما در مشوِرَپ بخوانید. شرایطی وجود دارد که آزمایش چربی خون الزام پیدا میکند. بسته به زمینه پزشکی فرد و شرایط وی، ممکن است این آزمایش برای غربالگری، تشخیص یا نظارت استفاده شود. غربالگری به دنبال یک مشکل سلامتی، قبل از بروز علائم یا نشانههای هشداردهنده بیماری است. از آزمایش چربی خون میتوان برای شناسایی افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی و عروقی قبل از اینکه دچار مشکلاتی مانند بیماری قلبی یا حمله قلبی شوند، استفادهکرد. توصیهها برای غربالگری وضعیت قلب با انجام این آزمایش، بین پزشکان مختلف متفاوت است. غربالگری ممکن است هشدارهای اولیه را برای جلوگیری از بروز مشکلات ارائه دهد، اما ممکن است هزینهبر باشد، باعث اضطراب شده و به درمانهای غیرضروری بالقوه منجر شود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۴:۳۴ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب