دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
اگر قصد این دارید تا به طور معجزه آسایی چربی خون خود را سریع پایین بیاورید و برای این کار از انواع دارو گیاهی و مواد غذایی طبیعی کمک بگیرید، موارد زیر را به شما پیشنهاد می کنم. آب سماق: سماق به هر شکلی که استفاده شود برای درمان چربی خون و کبد چرب شما بسیار اثر بخش خواهد بود. سیر: بهتر است سیر را خام میل کنید تا اثرات درمانی آن را مشاهده کنید. استفاده از دم نوش ها: دم نوش هایی مانند دم کرده زنجبیل، دم کرده آویشن، دم کرده برگ کاسنی، دم کرده زنیان و عناب، دم کرده خارمریم و دم کرده شوید می توانند کلسترول خونتان را به سرعت پایین بیاورند. معجزه درمان های سنتی در استفاده آنها از گیاهان دارویی مناسب است. در این قسمت می خواهم گیاهانی را به شما معرفی کنم که کلسترول بد خون شما را پایین آورده و به درمان کبد چربتان کمک می کنند. اگر این گیاهان را بشناسید، به خوبی قادر خواهید بود تا دارو گیاهی مناسبی برای درمان چربی خون خود را انتخاب نمایید.

ٯ و یکی از نشانهی حیات است، پمپاژ و فشار خون در اندامهای نزدیک به قلب و همچنین شاهرگها بیشتر و در بخشهای دور از قلب و رگهای دیگر کمتر است. فشار خون با MMHG یا میلیلیتر جیوه اندازه گیری میشود. کاف دستگاه را در دست راست خود ببندید. دکمه روشن را فشار دهید. تمام نمادهای نمایشگر باید به صورت مختصر باشند و به دنبال آن ها یک صفر ظاهر شود. این حالت نشان دهنده آماده بودن دستگاه می باشد. اگر دستگاهتان کاف اتوماتیک دارد، دکمه شروع را فشار دهید. عدد بر روی صفحه نمایش دستگاه را نگاه کنید. بی حرکت بنشینید و صفحه نمایش دستگاه را نگاه کنید. عدد فشار بر روی صفحه دستگاه نمایش داده می شود. منتظر صدای بوق بلند باشید. این صدا به معنی کامل شدن اندازه گیری است. به عدد های فشار بر روی صفحه نمایش توجه کنید. فشار سیستولیک (نیروی خون در برابر دیواره های شریان در هنگام ضربان قلب) در سمت چپ و فشار دیاستولیک (فشار خون بین دو ضربان قلب) در سمت راست ظاهر می شود. تعداد ضربان نبض شما نیز ممکن است در بین یا بعد از این عدد نمایش داده شود. حتما دفترچه راهنمای دستگاه فشارسنج ( دستگاه فشارخون ) را به دقت مطالعه نمایید. هرگز بعد از موارد زیر فشار خود را اندازه نگیرید. هرگز پشت سر هم فشار خود را اندازه نگیرید. زیرا زمانی که شما فشار خون خود را اندازه میگیرید، رگ های شما دچار اسپاسم می شوند و حداقل 30 دقیقه باید صبر کنید تا به حالت عادی بازگردند و بعد مجددا اقدام به اندازه گیری فشار خون کنید.

با بالا یا پایین رفتن پتاسیم، آریتمی قلبی یا آسیب های عصبی اتفاق می افتد. مقادیر نرمال آن در خون ۳.۵ -۶ میلی اکی والان در لیتر است. کاهش پتاسیم خون(هایپوکالمی) در مواردی همچون کاهش دریافت غذایی و در وضعیت کاتابولیک، اسهال، استفراغ ، سیروز کبدی و یا آسپیراسیون رخ میدهد. علاوه بر این، مصرف بعضی داروها همچون شیرین بیان نیز باعث کاهش سطح پتاسیم خون میشوند. افزایش پتاسیم خون (هایپرکالمی) در اثربیماری کلیوی، آسیب های ناشی از تصادفات، عفونت و لیز خون اتفاق می افتد. مصرف داروهایی همچون ممانعت کننده های ACE نیز باعث افزایش پتاسیم میشوند. سدیم مهمترین یون مایع خارج سلولی است و به خاطر خاصیت احتباس دهنده آب ، ارزشمند است. مقادیر نرمال آن در خون ۱۳۵-۱۴۵ میلی اکی والان در لیتر است. تست ESR یکی از تستهای رایج میباشد که بنا به درخواست پزشک برای بسیاری از بیماران انجام میشود. این تست یک تست ارزان قیمت و غیر اختصاصی است که نتایج آن همراه با سایر تست ها ارزشمند و کمک کننده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۰:۲۹ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب