دکتر جراحی لاغری
 
نویسندگان
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
با انجام آزمایش خون نوک انگشت، میتوانید مقدار گلوکز و قند خون را اندازه گیری کنید. میتوانید برای اندازه گیری قند خون یک سنسور به زیر پوست بگذارید، به این روش اندازه گیری CGM میگویند. آزمایش خون به صورت مرتب برای افرادی که انسولین تزریق میکنند، باید انجام شود. برای کنترل قند خون میتوانید بعد از خوردن غذاهای مختلف یا انجام فعالیتهای مختلف مقدار گلوکوز را اندازه گیری کنید. مقدار قند خون بسته به مقدار و نوع غذا افزایش مییابد. افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ که انسولین تزریق نمیکنند، میتوانند در مواقع مختلف قند خونشان را اندازه بگیرند. اغلب افراد مبتلا به دیابت نیازی به آزمایش بین وعدههای غذایی ندارند، مگر اینکه مصرف داروهای دیابت داشته باشند که میتوانند قند خون را کاهش دهند. بهتر است افراد دیابتی بلافاصله پس از بیدار شدن، قند خون ناشتا را اندازه گیری کنند. همچنین ممکن است برای آزمایش قند خون قبل از غذا یا گاهی ۲ ساعت پس از غذا، قند خون طبیعی یعنی زمانی که قند خون به حالت طبیعی بازگشته است، مناسب باشد. با برنامه ریزی آزمایش انجام دهید. آزمایش روزانه در یک زمان به شما اطلاعات سودمندی نمیدهد مثلا پس از تغییر قرص یا استفاده از دارویی خاص قند خونتان را اندازه بگیرید.

: اولین مشکلی که در بث پوست بسیاری درگیر آن هستند چروک، آکنه، کک و مک، لک و جوش است. سیاهی زیر چشم یا افتادگی عضلات صورت هم از دغدغه های افراد است. وی تصریح کرد: به علاوه کبد بحث اعصاب و روان نیز در مشکلات پوست و مو تاثیر دارد. اعصاب نا آرام ریزش مو را زیاد کرده، صورت را چروک و کک و مک را زیاد می کند. وی بیان کرد: خوردن سبزیها به ویژه سبزی خرفه نیز توصیه میشود. سبزی خرفه موسوم به سبزی حضرت زهرا (س) است و بسیار باعث شادابی پوست میشود و سبزی قابل دسترسی است. حذف شیرینیجات مصنوعی از ملزومات جدی برای شادابی پوست است. یکی از بزرگترین سموم برای پوست شیرینیجات مصنوعی است. این متخصص طب سنتی اظهار داشت:کسانی که ریزش مو دارند از شامپوهای تبلیغاتی که برای ریزش مو است استفاده نکنند؛ چون تاثیر چندانی ندارد و گاهی درباره گیاهی بودن آن ها حقیقت بیان نمیشود. این متخصص طب سنتی یادآور شد: همچنین سدر، ختمی، حنا و مورد ترکیبی است که اگر ده دقیقه روی سر فرد بماند و در این فرایند پنج الی شش هفته تکرار شود می تواند از ریزش مو جلوگیری شود. وی افزود: در گذشته در حمام ها خیلی کارها انجام می شد از جمله کیسه کشیدن، مشت و مال که باعث باز شدن منافذ پوست می شود. کیسه کشی هفته ای یک نوبت به همراه روشور باعث باز شدن منافذ پوستی و از بین رفتن چربی مازاد بدن می شود.

مصرف شربت : ۵۰ گرم فندق را به همراه ۳ قاشق غذاخوری عسل و ۳ لیوان آب خنک میکس کرده و مصرف کنید . این شربت به شدت در درمان این بیماری موثر میباشد. مصرف عرقیات : ترکیب عرق بهارنارنج و بیدمشک و یا عرق کاسنی و شاتره به صورت روزانه و به مدت حداقل ۸۰ روز . چنانچه کمی در مصرف این عرقیات اذیت شدید، کمی عرق بابونه و گل گاوزبان به ترکیب اضافه کنید. از مصرف این عرقیات دست برندارید . جهت خرید عرقیات طبیعی میتوانید از سایت اقدام کنید. جهت خرید عسل طبیعی و مورد تایید آزمایشگاه میتوانید از طریق وب سایت【ارگانیک شو】اقدام کنید. یک واحد عسل را با آب داغ ترکیب کنید و میل کنید. یک عدد جوراب ترجیحا کلفت را آغشته به آبغوره بدون نمک و نجوشیده میکنید و سپس پای بیمار میکنید . یک پلاستیک نیز روی آن میکشید . حدودا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه صبر میکند . فشار به صورت اوژانسی پایین خواهد آمد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۵۸:۳۰ ] [ دکتر جراحی لاغری ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
آرشیو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب